Sorting
Source
Księgozbiór
(21)
Form of Work
Książki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(9)
Druki ulotne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
available
(15)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
filia Poddębice
(3)
filia Wieruszów
(11)
filia Pajęczno
(2)
filia Łask
(3)
filia Wieluń
(1)
filia Zduńska Wola
(2)
Author
Naprawa Renata
(4)
Tanajewska Alicja
(4)
Hinz Magdalena
(3)
Mach Cecylia
(3)
Staszkiewicz Ewa
(3)
Szczepańska Krystyna
(3)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(2)
Hopkins Amanda (1962- )
(2)
Krukowska Małgorzata
(2)
Malek Renata
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Winczewska Aneta
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Draws Maria
(1)
Grahame Vicki
(1)
Gut Magdalena
(1)
Honey Emma
(1)
Klebba Irena
(1)
Lampart-Busse Marzena
(1)
Le Conteur Ann
(1)
Lesnau Agnieszka
(1)
Maćkowiak Arkadiusz
(1)
McConachie Helen
(1)
O'Neill Jan
(1)
Ozsivadjian Ann
(1)
Rodgers Jacqui
(1)
Sofronoff Kate
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Taylor Helen
(1)
Tomasik Iwona
(1)
Tomasik Iwona (logopeda)
(1)
Wilczewska Natalia
(1)
Winczewski Piotr
(1)
Wolińska Beata
(1)
Wyszyński Dariusz (pedagog)
(1)
Year
2020 - 2025
(5)
2010 - 2019
(16)
Time Period of Creation
2001-
(18)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Audience Group
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Rodzice
(7)
6-8 lat
(6)
Nauczyciele
(6)
0-5 lat
(5)
Dzieci
(5)
Logopedzi
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Pedagodzy
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
Szkoły specjalne
(4)
Przedszkola
(3)
Psycholodzy
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Dorośli
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Dzieci
(3)
Spostrzeganie
(3)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Gimnastyka korekcyjna
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauka pisania
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Uczucia
(2)
Czytanie
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Higiena
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kończyna górna
(1)
Motoryka mała
(1)
Nauka czytania
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pisanie
(1)
Pismo
(1)
Postawa ciała
(1)
Poznanie
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Rozumowanie (logika)
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Terapia zabawą
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wiersze
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Zdrowie
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(5)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Karty pracy ucznia
(3)
Program nauczania
(3)
Poradnik
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Książki
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(1)
Poradnik dla nauczycieli
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(15)
Medycyna i zdrowie
(5)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
21 results Filter
Book
In basket
Kłopoty Tymona to publikacja skierowana zarówno do rodziców, jak i nauczycieli oraz terapeutów pracujących z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Może być również wykorzystana na zajęciach z dziećmi prawidłowo rozwijającymi się (np. na lekcji o prawidłowym zachowaniu). Ma pomóc w dostrzeganiu błędów i wzbudzić refleksję, jak powinno się zachowywać, by ich uniknąć. Historyjki można podzielić na trzy kategorie – dom, szkołę i miasto. W każdej części znajduje się siedem opowiadań, w których tytułowy Tymon popełnił błąd mający swoje konsekwencje w reakcji otoczenia. Zadaniem osoby zapoznającej się z tekstem jest odpowiedzenie na dwa rodzaje pytań:1) sprawdzających zrozumienie tekstu i 2) sprawdzających zrozumienie sytuacji. Pytania z pierwszej grupy mają na celu sprawdzenie, czy uczeń zapoznał się z treścią historii. Następnie dzieci odpowiadają na pytanie, jak Tymon mógł postąpić, by uniknąć kłopotów. Na koniec zapoznają się z przykładowym rozwiązaniem i porównują je ze swoją odpowiedzią. (https://harmonia.edu.pl/pl/p/KLOPOTY-TYMONA/1235)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
All copies are currently on loan: sygn. 24426 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Łask
There are copies available to loan: sygn. 32382 (1 egz.)
Brochure
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
There are copies available to loan: sygn. 24057 (1 egz.)
Brochure
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
Brak informacji o dostępności: sygn. 24058 (1 egz.)
Brochure
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Pajęczno
All copies are currently on loan: sygn. 24254 (1 egz.)
Book
In basket
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Jak rozpoznać, kiedy ludzie są sobie bliscy, a kiedy nie umieją się porozumieć, kiedy wspierają się, a kiedy sprawiają sobie przykrość, kiedy sprzeczają się, a kiedy żartują? Relacje, które tworzą się między nami, często nie potrzebują słów. To, co najważniejsze, kryje się między słowami w wymownym uśmiechu, znaczącym geście lub spojrzeniu pełnym emocji. Nauce dostrzegania, rozpoznawania i interpretacji tych małych (a zarazem wielkich) znaków w codziennych sytuacjach służy zbiór fotografii i pytań, które znajdują się w tej publikacji. Może być ona pomocą edukacyjną i terapeutyczną w pracy z dziećmi (i nie tylko), które lubią widzieć i wiedzieć więcej, a także dla tych, które mają trudności na przykład w wyrażaniu lub odczytywaniu emocji. https://www.gandalf.com.pl/b/miedzy-nami-miedzy-slowami/
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieluń
There are copies available to loan: sygn. 36864 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Dla nauczycieli i terapeutów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Łask
There are copies available to loan: sygn. 34777 (1 egz.)
Book
In basket
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Bibliografia.
Sprawny odbiór informacji przekazywanych za pomocą języka pisanego, czyli umiejętność czytania, jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinni opanować uczniowie w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to warunek co prawda nie wystarczający, ale bezwzględnie konieczny do radzenia sobie na kolejnych etapach edukacji. Książka ta adresowana jest zarówno do terapeutów pedagogicznych prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, jak i do rodziców chcących pomóc swoim dzieciom w opanowaniu trudnej sztuki czytania. Zawiera ona szereg praktycznych wskazówek do pracy z dziećmi ryzyka dysleksji i z każdym dzieckiem mającym trudności w czytaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
filia Poddębice
There are copies available to loan: sygn. 37518 (1 egz.)
filia Wieruszów
There are copies available to loan: sygn. 23949 (1 egz.)
Book
In basket
Terapia ręki od A do Z : zrób jak ja / Jacek Szmalec, Dariusz Wyszyński. - Wydanie II. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2021. - 44 strony, 65 kart tablic : ilustracje ; 21x30 cm.
Bibliografia na stronie 44.
Zrób jak ja, to pierwsza część zestawu Terapia ręki od A do Z. Składa się z krótkiego wstępu teoretycznego z opisem budowy ręki, analizatora kinestetyczno-ruchowego, analizy prawidłowej postawy podczas pisania oraz chwytu pisarskiego, autorskiego arkusza do terapii ręki i kart, na których przedstawiono 65 pozycji ćwiczeniowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Zduńska Wola
There are copies available to loan: sygn. 48080 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce podtytuł: 100 i więcej zabaw rozwijających mowę, motorykę oraz funkcje poznawcze i społeczne dziecka.
Bibliografia na stronie 139.
Przepis na szczęśliwe dziecko to zbiór ponad 100 zabaw, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale również mają wpływ na rozwój mowy, funkcji poznawczych czy sprawności ruchowej dziecka. Prezentowane zabawy uruchamiają pozytywne emocje, budują i wzmacniają więź między rodzicem i dzieckiem, mają znaczący wpływ na budowanie w maluszku poczucia własnej wartości. Czytelnicy znajdą tu wiele ciekawych propozycji dotyczących wspierania rozwoju dziecka. Między innymi dowiedzą się, jak poprzez masażyki twarzy i ciała wpływać na rozwój mowy, rozwijać słownictwo maluszka, w zabawny sposób usprawniać narządy mowy, kształtować prawidłowy tor oddechowy i poprawną artykulację. Proponowane zabawy doskonalą uwagę i pamięć, usprawniają motorykę małą i dużą, rozwijają poczucie rytmu i wyobraźnię.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Zduńska Wola
There are copies available to loan: sygn. 48469 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
There are copies available to loan: sygn. 24030 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Poddębice
There are copies available to loan: sygn. 36407 (1 egz.)
Book
In basket
Dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi. Przeznaczona jest do stosowania jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także podczas pracy w domu jako materiał pomocniczy dla rodziców. Może być wykorzystywana na wszystkich etapach edukacji: w przedszkolach (masowych i specjalnych), klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
Brak informacji o dostępności: sygn. 24641 (1 egz.)
Book
In basket
Dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi. Przeznaczona jest do stosowania jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także podczas pracy w domu jako materiał pomocniczy dla rodziców. Może być wykorzystywana na wszystkich etapach edukacji: w przedszkolach (masowych i specjalnych), klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
There are copies available to loan: sygn. 24642 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Pajęczno
There are copies available to loan: sygn. 24048 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Wieruszów
All copies are currently on loan: sygn. 24040 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
filia Poddębice
There are copies available to loan: sygn. 36960 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again