134400
Book
In basket
(Engram)
Diagnoza pedagogiczna przewiduje dwie orientacje. Pierwsza z nich - diagnoza pozytywna, przy doborze odpowiednich metod i form pracy terapeutycznej, rokuje pomyślną redukcję niepokojącego stanu na rzecz jego poprawy. Z kolei drugi typ diagnozy - negatywna przewiduje pogłębienie istniejącego problemu, zaburzenia, czy też zagrożenia. Zarówno diagnoza pozytywna, jak i negatywna zakłada pewien rozwój istniejącego problemu. Jednak jego następstwo nie zawsze może być pomyślne zarówno dla samej jednostki, grupy ludzi, czy też społeczeństwa. Trafne rozpoznanie, a następnie ocena ryzyka determinującego kierunek ewaluacji wcześniej zaistniałego problemu jest niezwykle ważnym momentem w praktyce pedagogicznej. [z okładki]
Availability:
bibl. Sieradz
There are copies available to loan: sygn. 125210 (1 egz.)
filia Wieruszów
All copies are currently on loan: sygn. 24678 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Language note
Streszczenie w języku angielskim przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again