133538
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [redakcja naukowa wydania polskiego] Marek Belka. - [Wydanie 4.] - Warszawa : "Gebethner & Ska", copyright 1994. - XXX, 743, [1] strona : rysunki, wykresy ; 26 cm.
Autor osadza marketing w realiach współczesnego życia gospodarczego i zachodzących w nim zmian, w szczególności internacjonalizacji przedsiębiorstw, globalizacji rynku oraz postępu technicznego oraz organizacyjnego. Marketing jest funkcją tych procesów, a równocześnie ich stymulatorem. To podejście przesądziło o uwzględnieniu w książce sprzężeń zwrotnych marketingu nie tylko z przemianami zachodzącymi w przedsiębiorstwie ale także z jego mikro- i makrootoczeniem. Czytelnik więc, nie tylko dowiaduje się o zasadach, sposobach, technice marketingu, jego strategii i badaniach, ale otrzymuje odpowiedź na pytanie: jakie są uwarunkowania tych zjawisk? Książka dostarcza więc wiedzy nie o marketingu "martwym", ale "żywym", zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia.
Status dostępności:
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45668 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing management
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału : "Marketing management : analysis, planning, implementation and control" 1994.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Uwaga dotycząca języka
Tekst tłumaczony z angielskiego.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej