134453
Książka
W koszyku
Prezentowany poradnik zakupowy jest adresowany do praktyków. Główną grupą docelową są osoby, które negocjują lub są na początkowym etapie negocjacji zakupów w swojej firmie. Wartościowe materiały powinni w nim znaleźć również menedżerowie zakupów oraz studenci. Liczymy, że poradnik stanie się inspiracją dla praktyków i świata akademickiego. "Bardzo dobry poradnik zakupowy, który powinien znaleźć się w biblioteczce zarówno nowo upieczonych jak i dla doświadczonych Zakupowców. Przystępnie, ale zarazem bardzo rzetelnie opisane podejście do procesu zakupowego oraz do budowania relacji z partnerami biznesowymi i dostawcami. Polecam." Aleksandra Antoniuk, Dyrektor Zakupów Orange Polska "Wartościowa publikacja dla menadżerów zarządzających działami zakupów, przedstawiająca na bazie doświadczeń zawodowych autorów, jak skutecznie tworzyć, zarządzać i kontrolować obszar zakupowy. Przykłady działań optymalizacyjnych zaprezentowanych w poradniku pokazują krok po kroku jak przeprowadzać zmiany w obszarze zakupów i jakich błędów należy unikać. Jednocześnie stanowi kompendium wiedzy dla kadry zarządzającej wskazując jak ważną rolę w organizacji pełni i jak duże możliwości optymalizacji kosztowej niesie ze sobą efektywnie zarządzany obszar zakupów." Michał Berg, Dyrektor Logistyki i Zakupów, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. "Poradnik zakupowy znakomicie przedstawia różnorodność procesów zakupowych w firmie. Pokazuje, jak istotny może być wpływ Zakupów na wyniki finansowe organizacji, jeżeli oprócz roli operacyjnej, pełnią również rolę taktyczną i strategiczną. Książka jest pomocna w uporządkowaniu wiedzy o zakupach, przedstawia konkretne rozwiązania i przykłady dobrych praktyk, jest źródłem inspiracji dla kadry zarządzającej." Beata Oleszek, Dyrektor Zakupów Arvato Services Polska "Obowiązkowa pozycja dla menadżerów i specjalistów ds. zakupów. Przedstawia nie tylko podejście teoretyczne, ale również praktyczne spojrzenie na ogniwo łańcucha dostaw, jakim są zakupy. Forma poradnika sprawia, że jest on przystępną i ciekawą pozycją zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kupców, którzy chcieliby udoskonalić swoje działania." Krystian Kryskowiak, Supply Chain Director, MARMITE S.A. "»Klucz do zakupów w firmie« jest kolejnym po poradniku »Zarządzanie zakupami« świetnym materiałem dla kupców, ale też i dla menedżerów, którzy szukają najlepszego modelu zakupów w firmie i właściwej strategii zakupowej. Przedstawia przekrojową wiedzę przez różne procesy zakupowe sięgając aż po kreowanie kultury i dobre zwyczaje kupieckie. I jeszcze jeden ważny szczegół. Edycję wzbogacają trafne przykłady." Wojciech Gutowski, Dyrektor Logistyki, Belma Accessories Systems Sp. z o.o. "Niniejszy poradnik pomoże czytelnikowi zrozumieć reguły budowania podstawowych procesów zakupowych. Wskazuje jak wprowadzać transparentność i efektywność organizacyjną w Zakupach. Jest punktem wyjścia do rozpoczęcia rozmowy o wartości. O tym jak tworzyć partnerstwa biznesowe i generować innowacyjne rozwiązania chcielibyśmy usłyszeć od wydawców w kolejnej, trzeciej edycji Poradnika." Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu PSML "Opiniowany poradnik napisany jest w formie debaty poruszającej istotne zagadnienia dotyczące praktyki zakupów. Stanowi oryginalną i interesującą pozycję literatury na rynku wydawniczym, gdyż porusza tematy bardzo rzadko opisywane we współczesnych opracowaniach dotyczących logistyki zaopatrzenia lub organizacji zakupów." prof. nadzw. dr hab. inż. Magdalena K. Wyrwicka
Status dostępności:
filia Wieluń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37265 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej