133538
Książka
W koszyku
Spis treści: I. Model pracy z uczniem ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. II. Poznanie, planowanie, wspieranie - przykładowe rozwiazania. 1. Model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabo słyszącym; 2. Model pracy z uczniem niewidomym lub słabo widzącym; 3. Model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją; 4. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; 5. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym; 6. Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną; 7. Model pracy z uczniem z autyzmem; 8. Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym; 9. Model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą; 10. Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym; 11. Model pracy z uczniem z ADHD.
Status dostępności:
bibl. Sieradz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117777 (1 egz.)
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33848 (1 egz.)
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718 (1 egz.)
filia Pajęczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21602 (1 egz.)
filia Wieluń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34890 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42574 (1 egz.)
Czytelnia bibl. Sieradz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117776-Czyt. (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej