133521
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Henryk Mruk. - Wyd. 2 zm. - Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1999. - 349, [1] s. : wykr. ; 25 cm.
Temat
Indeks ISBN : 83-87152-62-5
Status dostępności:
bibl. Sieradz
Egzemplarze są obecnie niedostępne
filia Pajęczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18683 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38284 (1 egz.)
Czytelnia bibl. Sieradz
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [350]
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej