133521
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - [Wyd. 2 zm. i. e. 4]. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 218, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Temat
Indeks ISBN : 83-208-1033-7
Status dostępności:
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99274, 99275 (2 egz.)
filia Pajęczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17986 (1 egz.)
filia Wieluń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29798 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 218-[219]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej