134211
Book
In basket
Czy ludzie potrafią prawidłowo ocenić, ile umieją? Czy istnieje wiele różnych inteligencji? Czy prezentacje multimedialne ułatwiają zdobywanie wiedzy? Czy powtarzanie to skuteczna metoda uczenia się? Czy stosowanie nagród sprzyja, czy przeszkadza w zdobywaniu wiedzy? Czy osoby mające wysoką samoocenę uczą się lepiej? Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień.
Availability:
bibl. Sieradz
There are copies available to loan: sygn. 124283 (1 egz.)
filia Wieluń
There are copies available to loan: sygn. 37652 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Great myths of education and learning, 2016
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 209-[234].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again